Saknat mig? ofc u have!

Hej sötisar ! ♥
gud vad jag älskar mitt perfekta liv ! ville bara att ni ska veta det.. I ♥ MY PERFECT LIFE
allt är rosa, fluffigt och alla älskar mej, kan det bli bättre?

Anyway, antingen ska jag vara hemma och ta det lungt, eller så ska jag åka in till stan elr nått?
Har inte riktigt bestämt mig.. aja vi får se, ni ska få lite bilder från stan idag som jag lova igår , men jag hann inte och det är ju inte så konstigt jag är ju rätt uppdtagen om dagarna eftersom alla vill va med mej osv...
aja, sånt man får leva med!


cute jag är!

 


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ser att du försöker bli med i ''trion'' med Kissie, Dessie och Paow, ledsen gumman. Men du har inte rätt atityd eller utseénde; Lite för brunt hår, lite för tjok, lite för gammal ;)



Så inse, DAAH!

2009-11-01 @ 18:24:32
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0